Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9370
Title: การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการใช้บัตรเครดิตของผู้ถือบัตรเครดิต บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Promotion mix factors affecting decision to use credit card issued by Krunhthai card public company limited in Mueang Chiang Mai district / รัตนาภรณ์ แปงใจ
Authors: รัตนาภรณ์ แปงใจ
Authors: รัตนาภรณ์ แปงใจ
Keywords: การสื่อสารทางการตลาด;บัตรเครดิต
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 659.1 ร114ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454561
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9370
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951rp_tpg.pdf453.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_abs.pdf487.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_con.pdf477.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch1.pdf512.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch2.pdf525.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch3.pdf508.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch4.pdf782.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch5.pdf571.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_bib.pdf483.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_app.pdf556.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.