Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัตนาภรณ์ แปงใจen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:57Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:57Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ร114กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454561en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9370-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาดen_US
dc.subjectบัตรเครดิตen_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการใช้บัตรเครดิตของผู้ถือบัตรเครดิต บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Promotion mix factors affecting decision to use credit card issued by Krunhthai card public company limited in Mueang Chiang Mai district / รัตนาภรณ์ แปงใจen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951rp_tpg.pdf453.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_abs.pdf487.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_con.pdf477.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch1.pdf512.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch2.pdf525.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch3.pdf508.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch4.pdf782.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_ch5.pdf571.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_bib.pdf483.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0951rp_app.pdf556.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.