Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10067
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกบริการ ล้าง อัด ฉีด ในอำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers towards selecting car care services in Hot District, Chiang Mai Province / นรินทร์ ศาลากิจ
Authors: นรินทร์ ศาลากิจ
Authors: นรินทร์ ศาลากิจ
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอฮอด;รถยนต์ -- การทำความสะอาด
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 น173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504812
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10067
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954ns_tpg.pdf186.88 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_abs.pdf169.31 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_con.pdf172.66 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch1.pdf168.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch2.pdf200.29 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch3.pdf169.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch4.pdf467.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch5.pdf280.77 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_bib.pdf158.93 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_app.pdf219.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.