Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10067
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นรินทร์ ศาลากิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:39Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 น173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504812 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10067 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอฮอด | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การทำความสะอาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกบริการ ล้าง อัด ฉีด ในอำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers towards selecting car care services in Hot District, Chiang Mai Province / นรินทร์ ศาลากิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20954ns_tpg.pdf | 186.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_abs.pdf | 169.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_con.pdf | 172.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_ch1.pdf | 168.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_ch2.pdf | 200.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_ch3.pdf | 169.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_ch4.pdf | 467.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_ch5.pdf | 280.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_bib.pdf | 158.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954ns_app.pdf | 219.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.