Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนรินทร์ ศาลากิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:39Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:39Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 น173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504812en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10067-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอฮอดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การทำความสะอาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกบริการ ล้าง อัด ฉีด ในอำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers towards selecting car care services in Hot District, Chiang Mai Province / นรินทร์ ศาลากิจen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954ns_tpg.pdf186.88 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_abs.pdf169.31 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_con.pdf172.66 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch1.pdf168.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch2.pdf200.29 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch3.pdf169.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch4.pdf467.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_ch5.pdf280.77 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_bib.pdf158.93 kBAdobe PDFView/Open
mba20954ns_app.pdf219.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.