Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9466
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการโรงแรมแบบบูติค ในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting boutique hotels in Chiang Mai Province / กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
Authors: กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
Authors: กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
Keywords: โรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;โรงแรม -- การตลาด;โรงแรม -- เชียงใหม่;นักท่องเที่ยว -- ไทย
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ก177ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462860
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9466
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1251kw_tpg.pdf531.89 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_abs.pdf499.24 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_con.pdf505.72 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_ch1.pdf488.22 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_ch2.pdf560.17 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_ch3.pdf512.16 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_ch4.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_ch5.pdf622.58 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_bib.pdf496.51 kBAdobe PDFView/Open
mark1251kw_app.pdf627.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.