Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9466
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กรรณเกษม วสันตวิษุวัต | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:37Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ก177ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462860 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9466 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- การตลาด | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยว -- ไทย | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการโรงแรมแบบบูติค ในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting boutique hotels in Chiang Mai Province / กรรณเกษม วสันตวิษุวัต | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark1251kw_tpg.pdf | 531.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_abs.pdf | 499.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_con.pdf | 505.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_ch1.pdf | 488.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_ch2.pdf | 560.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_ch3.pdf | 512.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_ch4.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_ch5.pdf | 622.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_bib.pdf | 496.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1251kw_app.pdf | 627.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.