Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9301
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์วุ้นเส้นกึ่งสำเร็จรูปของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing preferences of instant bean vermicelli noodle products of consumers in Mueang Chiang Mai District / วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
Authors: วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
Authors: วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
Keywords: การตลาด;วุ้นเส้น;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว285ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448976
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9301
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0851ws_tpg.pdf713.22 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_abs.pdf494.51 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_con.pdf508.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_ch1.pdf509.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_ch2.pdf518.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_ch3.pdf493.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_ch4.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_ch5.pdf519.61 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_bib.pdf484.04 kBAdobe PDFView/Open
agim0851ws_app.pdf532.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.