Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9301
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วาสนา ศิลปวรเศรษฐ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:29Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว285ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448976 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9301 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | วุ้นเส้น | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์วุ้นเส้นกึ่งสำเร็จรูปของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing preferences of instant bean vermicelli noodle products of consumers in Mueang Chiang Mai District / วาสนา ศิลปวรเศรษฐ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0851ws_tpg.pdf | 713.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_abs.pdf | 494.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_con.pdf | 508.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_ch1.pdf | 509.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_ch2.pdf | 518.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_ch3.pdf | 493.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_ch4.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_ch5.pdf | 519.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_bib.pdf | 484.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0851ws_app.pdf | 532.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.