Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9233
Title: ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ประกอบการรถบรรทุกในการเลือกใช้บริการของอู่เคาะพ่นสีในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting trucking enterpreneur decision toward selecting garage services in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์
Authors: วรยุทธ์ มาลากรอง
Authors: วรยุทธ์ มาลากรอง
Keywords: การจัดการตลาด;อู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาคร;ผู้ประกอบการ -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ว176ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447608
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9233
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951wm_tpg.pdf532.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_abs.pdf505.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_con.pdf497.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch1.pdf482.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch2.pdf506.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch3.pdf489.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch4.pdf768.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch5.pdf582.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_bib.pdf469.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_app.pdf540.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.