Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรยุทธ์ มาลากรองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:01Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:01Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว176ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447608en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9233-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectอู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ประกอบการรถบรรทุกในการเลือกใช้บริการของอู่เคาะพ่นสีในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting trucking enterpreneur decision toward selecting garage services in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951wm_tpg.pdf532.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_abs.pdf505.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_con.pdf497.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch1.pdf482.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch2.pdf506.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch3.pdf489.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch4.pdf768.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_ch5.pdf582.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_bib.pdf469.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wm_app.pdf540.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.