Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9161
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์เกียร์อัตโนมัติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards automatic motorcycles in Mueang Chiang Mai District / พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
Authors: พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
Authors: พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
Keywords: การตลาด;การตัดสินใจ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;รถจักรยานยนต์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 388.3475 พ115ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1436730
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9161
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551pcp_tpg.pdf526.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_abs.pdf510.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_con.pdf508.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch1.pdf476.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch2.pdf519.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch3.pdf476.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch4.pdf664.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch5.pdf571.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_bib.pdf473.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_app.pdf764.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.