Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพันธ์เพชร ฉิมเพ็ชรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:31Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:31Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 388.3475 พ115ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1436730en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9161-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectรถจักรยานยนต์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์เกียร์อัตโนมัติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards automatic motorcycles in Mueang Chiang Mai District / พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551pcp_tpg.pdf526.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_abs.pdf510.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_con.pdf508.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch1.pdf476.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch2.pdf519.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch3.pdf476.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch4.pdf664.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_ch5.pdf571.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_bib.pdf473.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pcp_app.pdf764.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.