Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรืองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:23Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:23Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.403 น322ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435379en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9139-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการขายปลีกen_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectพ่อค้าen_US
dc.subjectปัจจัยen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ค้าปลีกในการซื้อน้ำดื่มตราเนสท์เล่เพียวไลฟ์จากตัวแทนจำหน่ายของบริษัท เนสท์เล่ (ไทย) จำกัด ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting retailer decision towards buying Nestle Pure Life drinking water from distributors of Nestle (THai) Company Limited in Amphoe Mueang Chiang Mai / นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรืองen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551np_tpg.pdf540.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_abs.pdf515.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_con.pdf517.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch1.pdf486.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch2.pdf521.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch3.pdf481.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch4.pdf871.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch5.pdf701 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_bib.pdf482.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_app.pdf549.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.