Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8748
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำมันหล่อลื่นจาก บริษัท ปตท. จำกัด (มหาชน) ของกิจการเรือประมงในจังหวัดสมุทรปราการ สมุทรสาคร และสมุทรสงคราม = Marketing mix factors affecting the decision to purchase lubricants from PTT public company limited of fishing ship corporations in the province of Samut Prakan, Samut Sakhon and Samut Songkhran / ณภาภัช เจริญพฤกษาชาติ;"Marketing mix factors affecting the decision to purchase lubricants from PTT public company limited of fishing ship corporations in the province of Samut Prakan, Samut Sakhon and Samut Songkhran"
Authors: ณภาภัช เจริญพฤกษาชาติ
Authors: ณภาภัช เจริญพฤกษาชาติ
Keywords: การตลาด;น้ำมันหล่อลื่น;เรือประมง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ณ162ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419026
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8748
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950nc_tpg.pdf463.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_abs.pdf491.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_con.pdf478.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch1.pdf504.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch2.pdf547.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch3.pdf491.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch4.pdf614.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch5.pdf538.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_bib.pdf493.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_app.pdf631.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.