Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณภาภัช เจริญพฤกษาชาติen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:09Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:09Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ณ162ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419026en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8748-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectน้ำมันหล่อลื่นen_US
dc.subjectเรือประมงen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำมันหล่อลื่นจาก บริษัท ปตท. จำกัด (มหาชน) ของกิจการเรือประมงในจังหวัดสมุทรปราการ สมุทรสาคร และสมุทรสงคราม = Marketing mix factors affecting the decision to purchase lubricants from PTT public company limited of fishing ship corporations in the province of Samut Prakan, Samut Sakhon and Samut Songkhran / ณภาภัช เจริญพฤกษาชาติ;"Marketing mix factors affecting the decision to purchase lubricants from PTT public company limited of fishing ship corporations in the province of Samut Prakan, Samut Sakhon and Samut Songkhran"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950nc_tpg.pdf463.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_abs.pdf491.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_con.pdf478.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch1.pdf504.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch2.pdf547.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch3.pdf491.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch4.pdf614.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_ch5.pdf538.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_bib.pdf493.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0950nc_app.pdf631.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.