Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21274
Title: อิทธิพลของภาพลักษณ์ประเทศแหล่งกำเนิดสินค้าต่อความตั้งใจซื้อสินค้าของนักท่องเที่ยวต่างชาติ = Influence of country-of-origin image towards purchase intention of foreign tourists / นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
Authors: นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
Authors: นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
Keywords: ภาพลักษณ์องค์การ;การประชาสัมพันธ์ -- ไทย;สินค้า -- ไทย
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 659.2 น173อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466257
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21274
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0252np_tpg.pdf484.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_abs.pdf509.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_con.pdf503.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch1.pdf529.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch2.pdf672.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch3.pdf579.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch4.pdf764.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch5.pdf561.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_bib.pdf510.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_app.pdf804.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.