Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนลินรัตน์ ปิยนลินมาศen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:33Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:33Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 659.2 น173อen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466257en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21274-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์การen_US
dc.subjectการประชาสัมพันธ์ -- ไทยen_US
dc.subjectสินค้า -- ไทยen_US
dc.titleอิทธิพลของภาพลักษณ์ประเทศแหล่งกำเนิดสินค้าต่อความตั้งใจซื้อสินค้าของนักท่องเที่ยวต่างชาติ = Influence of country-of-origin image towards purchase intention of foreign tourists / นลินรัตน์ ปิยนลินมาศen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0252np_tpg.pdf484.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_abs.pdf509.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_con.pdf503.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch1.pdf529.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch2.pdf672.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch3.pdf579.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch4.pdf764.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_ch5.pdf561.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_bib.pdf510.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0252np_app.pdf804.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.