Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:54:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:54:33Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 659.2 น173อ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466257 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21274 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ภาพลักษณ์องค์การ | en_US |
dc.subject | การประชาสัมพันธ์ -- ไทย | en_US |
dc.subject | สินค้า -- ไทย | en_US |
dc.title | อิทธิพลของภาพลักษณ์ประเทศแหล่งกำเนิดสินค้าต่อความตั้งใจซื้อสินค้าของนักท่องเที่ยวต่างชาติ = Influence of country-of-origin image towards purchase intention of foreign tourists / นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0252np_tpg.pdf | 484.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_abs.pdf | 509.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_con.pdf | 503.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_ch1.pdf | 529.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_ch2.pdf | 672.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_ch3.pdf | 579.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_ch4.pdf | 764.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_ch5.pdf | 561.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_bib.pdf | 510.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252np_app.pdf | 804.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.