Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิมพิดา สนธิen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:15:51Z-
dc.date.available2014-09-18T06:15:51Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 พ366ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1513899en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20227-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectน้ำมันปาล์ม -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อน้ำมันปาล์มบรรจุขวดของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing consumers behavior purchasing bottled palm oil in Mueang District, Chiang Mai Province / พิมพิดา สนธิen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:AGRI: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agbu21154ps_tpg.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_abs.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_con.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_ch1.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_ch2.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_ch3.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_ch4.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_ch5.pdf5.01 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_ch6.pdf3.58 MBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_bib.pdf957.63 kBAdobe PDFView/Open
agbu21154ps_app.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.