Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10048
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ในเขตบางบอน กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards selecting car wash shops in Khet Bang Bon, Bangkok / สมโพธิ ไวทะยะพานิช
Authors: สมโพธิ ไวทะยะพานิช
Authors: สมโพธิ ไวทะยะพานิช
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;รถยนต์ -- การทำความสะอาด
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8343 ส168ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504556
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10048
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454sw_tpg.pdf857.32 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_abs.pdf454.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_con.pdf861.41 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch1.pdf360.05 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch2.pdf364.02 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch3.pdf465.48 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch4.pdf9.03 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch5.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_bib.pdf164.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_app.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.