Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสมโพธิ ไวทะยะพานิชen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:30Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:30Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8343 ส168ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504556en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10048-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การทำความสะอาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ในเขตบางบอน กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards selecting car wash shops in Khet Bang Bon, Bangkok / สมโพธิ ไวทะยะพานิชen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454sw_tpg.pdf857.32 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_abs.pdf454.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_con.pdf861.41 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch1.pdf360.05 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch2.pdf364.02 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch3.pdf465.48 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch4.pdf9.03 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_ch5.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_bib.pdf164.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sw_app.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.