Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10048
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมโพธิ ไวทะยะพานิช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:30Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:30Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8343 ส168ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504556 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10048 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การทำความสะอาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ในเขตบางบอน กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards selecting car wash shops in Khet Bang Bon, Bangkok / สมโพธิ ไวทะยะพานิช | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20454sw_tpg.pdf | 857.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_abs.pdf | 454.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_con.pdf | 861.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_ch1.pdf | 360.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_ch2.pdf | 364.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_ch3.pdf | 465.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_ch4.pdf | 9.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_ch5.pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_bib.pdf | 164.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sw_app.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.