Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9578
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของบริการสินเชื่อส่วนบุคคลที่ไม่มีหลักประกันของธนาคารพาณิชย์ที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customer decision towards service selection of commercial bank personal, non collateral loans in Amphoe Mueang Chiang Mai / กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
Authors: กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
Authors: กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
Keywords: สินเชื่อ -- เชียงใหม่;การจัดการตลาด -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 332.7 ก918ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465324
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9578
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952kb_tpg.pdf567 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_abs.pdf492.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_con.pdf479.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_ch1.pdf484.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_ch2.pdf527.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_ch3.pdf477.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_ch4.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_ch5.pdf651.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_bib.pdf480.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0952kb_app.pdf563.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.