Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9578
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:30Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:30Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 332.7 ก918ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465324 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9578 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของบริการสินเชื่อส่วนบุคคลที่ไม่มีหลักประกันของธนาคารพาณิชย์ที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customer decision towards service selection of commercial bank personal, non collateral loans in Amphoe Mueang Chiang Mai / กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952kb_tpg.pdf | 567 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_abs.pdf | 492.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_con.pdf | 479.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_ch1.pdf | 484.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_ch2.pdf | 527.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_ch3.pdf | 477.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_ch4.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_ch5.pdf | 651.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_bib.pdf | 480.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952kb_app.pdf | 563.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.