Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9290
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้ออุปกรณ์การพิมพ์ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมการพิมพ์ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan / พิสมัย เหล่าไทย;"Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan"
Authors: พิสมัย เหล่าไทย
Authors: พิสมัย เหล่าไทย
Keywords: การตลาด -- กรุงเทพฯ;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;ผู้ประกอบการ -- กรุงเทพฯ;อุตสาหกรรมการพิมพ์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 พ386ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448266
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9290
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851pl_tpg.pdf599.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_abs.pdf486.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_con.pdf465.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_ch1.pdf488.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_ch2.pdf547.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_ch3.pdf491.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_ch4.pdf579.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_ch5.pdf539.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_bib.pdf473.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pl_app.pdf523.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.