Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9266
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการเลือกใช้บัตรบีเฟิสต์ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers in Mueang Chiang Mai district towards selecting Be 1st card of Bangkok Bank public company limited / ปริญญา ศิรบรรจงกราน
Authors: ปริญญา ศิรบรรจงกราน
Authors: ปริญญา ศิรบรรจงกราน
Keywords: ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน);บริการเงินด่วน;ระบบเงินสดอิเล็กทรอนิกส์;การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448119
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9266
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951psr_tpg.pdf557.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_abs.pdf529.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_con.pdf472.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_ch1.pdf482.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_ch2.pdf502.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_ch3.pdf483.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_ch4.pdf833.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_ch5.pdf795.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_bib.pdf469.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0951psr_app.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.