Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปริญญา ศิรบรรจงกราน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:15Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ป173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448119 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9266 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) | en_US |
dc.subject | บริการเงินด่วน | en_US |
dc.subject | ระบบเงินสดอิเล็กทรอนิกส์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการเลือกใช้บัตรบีเฟิสต์ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers in Mueang Chiang Mai district towards selecting Be 1st card of Bangkok Bank public company limited / ปริญญา ศิรบรรจงกราน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0951psr_tpg.pdf | 557.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_abs.pdf | 529.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_con.pdf | 472.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_ch1.pdf | 482.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_ch2.pdf | 502.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_ch3.pdf | 483.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_ch4.pdf | 833.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_ch5.pdf | 795.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_bib.pdf | 469.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951psr_app.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.