Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9137
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเล่นสื่อดิจิตอลแบบพกพาของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decisions for portable digital media in Mueang District, Chiang Mai Province / จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
Authors: จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
Authors: จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่;การตัดสินใจ;เครื่องเล่นเพลงดิจิตอล;ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ปัจจัย
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.403 จ344ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435376
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9137
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0351jt_tpg.pdf509.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_abs.pdf487.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_con.pdf514.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_ch1.pdf479 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_ch2.pdf497.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_ch3.pdf483.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_ch4.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_ch5.pdf622.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_bib.pdf474.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0351jt_app.pdf552.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.