Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8743
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชน ในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumer decision on using the services of the People bank project in Samut Sakhon Province / ศิริพร ชีวินไกรสร
Authors: ศิริพร ชีวินไกรสร
Authors: ศิริพร ชีวินไกรสร
Keywords: การตลาด;โครงการธนาคารประชาชน
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ศ373ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419021
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8743
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550sc_tpg.pdf463.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_abs.pdf491.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_con.pdf493.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch1.pdf478.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch2.pdf501.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch3.pdf494.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch4.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch5.pdf785.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_bib.pdf472.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_app.pdf504.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.