Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริพร ชีวินไกรสรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:07Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:07Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ศ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419021en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8743-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโครงการธนาคารประชาชนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชน ในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumer decision on using the services of the People bank project in Samut Sakhon Province / ศิริพร ชีวินไกรสรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550sc_tpg.pdf463.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_abs.pdf491.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_con.pdf493.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch1.pdf478.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch2.pdf501.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch3.pdf494.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch4.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_ch5.pdf785.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_bib.pdf472.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sc_app.pdf504.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.