Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8619
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของผู้ชาย ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting men's cosmetics buying decision in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐพล ยะจอม
Authors: ณัฐพล ยะจอม
Authors: ณัฐพล ยะจอม
Keywords: การตลาด;เครื่องสำอาง;บุรุษ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ณ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400569
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8619
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0749ny_tpg.pdf205.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_abs.pdf239.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_con.pdf256.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch1.pdf179.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch2.pdf146 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch3.pdf157.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch4.pdf488.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch5.pdf337.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_bib.pdf137.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_app.pdf222.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.