Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8619
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐพล ยะจอม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:20Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ณ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400569 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8619 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องสำอาง | en_US |
dc.subject | บุรุษ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของผู้ชาย ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting men's cosmetics buying decision in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐพล ยะจอม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0749ny_tpg.pdf | 205.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_abs.pdf | 239.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_con.pdf | 256.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_ch1.pdf | 179.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_ch2.pdf | 146 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_ch3.pdf | 157.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_ch4.pdf | 488.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_ch5.pdf | 337.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_bib.pdf | 137.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0749ny_app.pdf | 222.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.