Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐพล ยะจอมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:20Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:20Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400569en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8619-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องสำอางen_US
dc.subjectบุรุษ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของผู้ชาย ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting men's cosmetics buying decision in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐพล ยะจอมen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0749ny_tpg.pdf205.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_abs.pdf239.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_con.pdf256.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch1.pdf179.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch2.pdf146 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch3.pdf157.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch4.pdf488.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_ch5.pdf337.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_bib.pdf137.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0749ny_app.pdf222.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.