Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8585
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านบ้านใร่กาแฟในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Banrie Coffee stroes in Bangkok / พรพิมล อารีประเสริฐกุล
Authors: พรพิมล อารีประเสริฐกุล
Authors: พรพิมล อารีประเสริฐกุล
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯ;การตลาด;ร้านกาแฟ -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 658.8342 พ176ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400522
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8585
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0449pa_tpg.pdf233.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_abs.pdf223.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_con.pdf239.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_ch1.pdf136.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_ch2.pdf172.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_ch3.pdf129.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_ch4.pdf427.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_ch5.pdf196.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_bib.pdf122.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0449pa_app.pdf160.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.