Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8494
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำพริกแกงของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase curry paste in Bangkok metropolitan / ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
Authors: ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
Authors: ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
Keywords: การตลาด;น้ำพริกแกง -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว 381 ช234ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389001
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8494
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948cr_tpg.pdf225.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_abs.pdf213.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_con.pdf210.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_ch1.pdf132.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_ch2.pdf158.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_ch3.pdf130.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_ch4.pdf263.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_ch5.pdf161.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_bib.pdf130.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cr_app.pdf147.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.