Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8423
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนออกของของบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecting the selection of custom brokers for companies in The Northern Region Industrial Estate Lamphun Province / นิดา สุราสา
Authors: นิดา สุราสา
Authors: นิดา สุราสา
Keywords: นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ;การตลาด -- ลำพูน;ศุลกากร
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 น342ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371804
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8423
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0248ns_tpg.pdf249.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_abs.pdf219.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_con.pdf219.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch1.pdf130.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch2.pdf204.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch3.pdf127.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch4.pdf432.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch5.pdf265.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_bib.pdf127.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_app.pdf214.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.