Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิดา สุราสาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:10Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:10Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 น342ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371804en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8423-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือen_US
dc.subjectการตลาด -- ลำพูนen_US
dc.subjectศุลกากรen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนออกของของบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecting the selection of custom brokers for companies in The Northern Region Industrial Estate Lamphun Province / นิดา สุราสาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0248ns_tpg.pdf249.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_abs.pdf219.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_con.pdf219.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch1.pdf130.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch2.pdf204.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch3.pdf127.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch4.pdf432.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_ch5.pdf265.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_bib.pdf127.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0248ns_app.pdf214.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.