Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10252
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้ออุปกรณ์กันขโมยรถยนต์ = Service marketing mix factors affecting consumers in Mueang Chiang Mai District towards buying car anti-theft devices / ปวิณ วิลาสินีวรรณ
Authors: ปวิณ วิลาสินีวรรณ
Authors: ปวิณ วิลาสินีวรรณ
Keywords: รถยนต์ -- อุปกรณ์ -- การจัดซื้อ;รถยนต์ -- อุปกรณ์ -- การตลาด;โจรกรรมรถยนต์ -- การป้องกัน
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 629.27 ป173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519802
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10252
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba31055pw_tpg.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_abs.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_con.pdf3.78 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_ch1.pdf996.79 kBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_ch2.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_ch3.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_ch4.pdf32.86 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_ch5.pdf7.62 MBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_bib.pdf457.12 kBAdobe PDFView/Open
mba31055pw_app.pdf5.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.