Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10064
Title: การเปรียบเทียบการรับรู้ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีต่อตราสินค้าแอมเวย์และตราสินค้ากิฟฟารีน = Comparison of brand perception of consumers in Mueang Chiang Mai District towards Amway and Giffarine brands / พัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์
Authors: พัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์
Authors: พัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์
Keywords: ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;แอมเวย์;กีฟฟารีน
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 พ112ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504652
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10064
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pm_tpg.pdf186.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_abs.pdf172.54 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_con.pdf160.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch1.pdf185.42 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch2.pdf260.84 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch3.pdf210.68 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch4.pdf535.36 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch5.pdf362.66 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_bib.pdf189.2 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_app.pdf253.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.