Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:38Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:38Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 พ112กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504652en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10064-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectแอมเวย์en_US
dc.subjectกีฟฟารีนen_US
dc.titleการเปรียบเทียบการรับรู้ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีต่อตราสินค้าแอมเวย์และตราสินค้ากิฟฟารีน = Comparison of brand perception of consumers in Mueang Chiang Mai District towards Amway and Giffarine brands / พัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pm_tpg.pdf186.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_abs.pdf172.54 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_con.pdf160.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch1.pdf185.42 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch2.pdf260.84 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch3.pdf210.68 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch4.pdf535.36 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_ch5.pdf362.66 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_bib.pdf189.2 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pm_app.pdf253.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.