Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10064
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:38Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 พ112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504652 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10064 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | แอมเวย์ | en_US |
dc.subject | กีฟฟารีน | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบการรับรู้ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีต่อตราสินค้าแอมเวย์และตราสินค้ากิฟฟารีน = Comparison of brand perception of consumers in Mueang Chiang Mai District towards Amway and Giffarine brands / พัชรียาพรรณ หมุดสุวรรณ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20954pm_tpg.pdf | 186.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_abs.pdf | 172.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_con.pdf | 160.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_ch1.pdf | 185.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_ch2.pdf | 260.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_ch3.pdf | 210.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_ch4.pdf | 535.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_ch5.pdf | 362.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_bib.pdf | 189.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pm_app.pdf | 253.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.