Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9552
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อกลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาดของร้านโฮเทลช็อป อินเตอร์เนชั่นแนล = Customer satisfaction towards marketing mix strategy of Hotel Shop International Firm / มยุรี คาน
Authors: มยุรี คาน
Authors: มยุรี คาน
Keywords: โฮเทลช็อป อินเตอร์เนชั่นแนล;ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่;โรงแรม -- การตลาด
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ม164ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464625
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9552
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0552mk_tpg.pdf518.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_abs.pdf481.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_con.pdf489.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_ch1.pdf480.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_ch2.pdf532.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_ch3.pdf479.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_ch4.pdf787.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_ch5.pdf547.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_bib.pdf474.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0552mk_app.pdf651.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.