Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอังคณา กองมงคลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:50Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:50Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 อ112กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446808en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9204-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectเดอะ ดอลส์ เฮาส์en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectเสื้อผ้า -- การตลาดen_US
dc.titleการเปรียบเทียบความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของร้านค้าเดอะ ดอลส์ เฮาส์ สาขา 1 และ 2 = Comparison of customer's satisfaction towards the marketing mix of The Dolls House branch 1 and branch 2 / อังคณา กองมงคลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551ak_tpg.pdf464.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_abs.pdf488.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_con.pdf477.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_ch1.pdf491.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_ch2.pdf495.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_ch3.pdf484.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_ch4.pdf564.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_ch5.pdf562.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_bib.pdf478.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ak_app.pdf885.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.