Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9204
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อังคณา กองมงคล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:50Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 อ112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446808 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9204 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | เดอะ ดอลส์ เฮาส์ | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | เสื้อผ้า -- การตลาด | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของร้านค้าเดอะ ดอลส์ เฮาส์ สาขา 1 และ 2 = Comparison of customer's satisfaction towards the marketing mix of The Dolls House branch 1 and branch 2 / อังคณา กองมงคล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0551ak_tpg.pdf | 464.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_abs.pdf | 488.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_con.pdf | 477.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_ch1.pdf | 491.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_ch2.pdf | 495.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_ch3.pdf | 484.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_ch4.pdf | 564.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_ch5.pdf | 562.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_bib.pdf | 478.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0551ak_app.pdf | 885.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.