Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8629
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าที่ระลึกประเภทหัตถกรรมของผู้บริโภคชาวต่างชาติ จากศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting handicraft souvenir buying of foreigner consumers at Baan Taawai, Amphoe Hang Dong, Chiang Mai Province / ปฐมรัตน์ ชิวปรีชา
Authors: ปฐมรัตน์ ชิวปรีชา
Authors: ปฐมรัตน์ ชิวปรีชา
Keywords: การตลาด;หัตถกรรม -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง;ชาวต่างประเทศ -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ป136ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400609
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8629
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549pc_tpg.pdf236.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_abs.pdf221.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_con.pdf204.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch1.pdf176.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch2.pdf475.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch3.pdf137.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch4.pdf272.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch5.pdf174.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_bib.pdf122.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_app.pdf198.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.