Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปฐมรัตน์ ชิวปรีชาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:24Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:24Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ป136ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400609en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8629-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectหัตถกรรม -- เชียงใหม่. อำเภอหางดงen_US
dc.subjectชาวต่างประเทศ -- เชียงใหม่. อำเภอหางดงen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าที่ระลึกประเภทหัตถกรรมของผู้บริโภคชาวต่างชาติ จากศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting handicraft souvenir buying of foreigner consumers at Baan Taawai, Amphoe Hang Dong, Chiang Mai Province / ปฐมรัตน์ ชิวปรีชาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549pc_tpg.pdf236.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_abs.pdf221.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_con.pdf204.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch1.pdf176.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch2.pdf475.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch3.pdf137.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch4.pdf272.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_ch5.pdf174.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_bib.pdf122.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pc_app.pdf198.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.