Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8629
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปฐมรัตน์ ชิวปรีชา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:24Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ป136ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400609 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8629 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | หัตถกรรม -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง | en_US |
dc.subject | ชาวต่างประเทศ -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าที่ระลึกประเภทหัตถกรรมของผู้บริโภคชาวต่างชาติ จากศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting handicraft souvenir buying of foreigner consumers at Baan Taawai, Amphoe Hang Dong, Chiang Mai Province / ปฐมรัตน์ ชิวปรีชา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549pc_tpg.pdf | 236.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_abs.pdf | 221.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_con.pdf | 204.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_ch1.pdf | 176.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_ch2.pdf | 475.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_ch3.pdf | 137.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_ch4.pdf | 272.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_ch5.pdf | 174.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_bib.pdf | 122.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549pc_app.pdf | 198.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.