Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8580
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์ |
Authors: | สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์ |
Authors: | สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์ |
Keywords: | การตลาด;อาหารแช่แข็ง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 381 ส153ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400482 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8580 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949sk_tpg.pdf | 204.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_abs.pdf | 211.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_con.pdf | 214.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_ch1.pdf | 127.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_ch2.pdf | 159.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_ch3.pdf | 149.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_ch4.pdf | 288.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_ch5.pdf | 209.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_bib.pdf | 129.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949sk_app.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.