Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10196
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในอำเภอเมืองลำปางในการลงทุนกองทุนรวมเพื่อการเลี้ยงชีพหรือกองทุนรวมหุ้นระยะยาว = Service marketing mix factors affecting decision of customers in Amphoe Mueang Lampang towards investing in a Retirement Mutual Fund or a Long Term Equity Fund / วศิน อินทรผูก
Authors: วศิน อินทรผูก
Authors: วศิน อินทรผูก
Keywords: การลงทุน;กองทุนรวมเพื่อการเลี้ยงชีพ;กองทุนรวมหุ้นระยะยาว
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 332.6 ว183ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511979
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10196
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30355wi_tpg.pdf547.56 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_abs.pdf554.95 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_con.pdf966.06 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch1.pdf554.39 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch2.pdf871.39 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch3.pdf584.05 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch4.pdf9.06 MBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch5.pdf5.35 MBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_bib.pdf371.42 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_app.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.