Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวศิน อินทรผูกen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:01Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:01Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.6 ว183ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511979en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10196-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการลงทุนen_US
dc.subjectกองทุนรวมเพื่อการเลี้ยงชีพen_US
dc.subjectกองทุนรวมหุ้นระยะยาวen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในอำเภอเมืองลำปางในการลงทุนกองทุนรวมเพื่อการเลี้ยงชีพหรือกองทุนรวมหุ้นระยะยาว = Service marketing mix factors affecting decision of customers in Amphoe Mueang Lampang towards investing in a Retirement Mutual Fund or a Long Term Equity Fund / วศิน อินทรผูกen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30355wi_tpg.pdf547.56 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_abs.pdf554.95 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_con.pdf966.06 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch1.pdf554.39 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch2.pdf871.39 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch3.pdf584.05 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch4.pdf9.06 MBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_ch5.pdf5.35 MBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_bib.pdf371.42 kBAdobe PDFView/Open
mark30355wi_app.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.