Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชานนท์ ผ่องเจริญกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:42:49Z-
dc.date.available2014-09-17T08:42:49Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.827 ช255กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501071en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9994-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectกาแฟen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจen_US
dc.titleการวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจามมุมมองผู้บริโภค ในจังหวัดเชียงใหม่ = Measuring consumer-based brand equity of NACHA Coffee in Chiang Mai Province / ชานนท์ ผ่องเจริญกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20953cp_tpg.pdf479.29 kBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_abs.pdf254.82 kBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_con.pdf748.51 kBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_ch1.pdf470.61 kBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_ch2.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_ch3.pdf969.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_ch4.pdf6.46 MBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_ch5.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_bib.pdf261.62 kBAdobe PDFView/Open
mba20953cp_app.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.