Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9245
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริหารที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อแว่นตาจากร้านค้าแว่นตาเชนสโตร์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan / อโนชา เขียวลงยา;"Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan" |
Authors: | อโนชา เขียวลงยา |
Authors: | อโนชา เขียวลงยา |
Keywords: | แว่นตา;การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 อ852ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448057 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9245 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0851ak_tpg.pdf | 532.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_abs.pdf | 489.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_con.pdf | 480.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_ch1.pdf | 488.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_ch2.pdf | 523.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_ch3.pdf | 488.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_ch4.pdf | 733.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_ch5.pdf | 572.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_bib.pdf | 482.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851ak_app.pdf | 547.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.