Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9242
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการทางการแพทย์เพื่อตรวจสภาพประจำปีพนักงานของโรงงานอุตสาหกรรมในเขตนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factor affecting factories in the northern region industrial estate, Lamphun province towards purchasing decisions of employee annual health check-up service / นะภา สุวรรณกุล
Authors: นะภา สุวรรณกุล
Authors: นะภา สุวรรณกุล
Keywords: การตลาด;การตัดสินใจของกลุ่ม;บริการทางการแพทย์;โรงงาน -- ไทย (ภาคเหนือ)
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.4036 น1116ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447618
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9242
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551ns_tpg.pdf509.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_abs.pdf512.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_con.pdf522.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_ch1.pdf500.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_ch2.pdf547.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_ch3.pdf516.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_ch4.pdf829.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_ch5.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_bib.pdf497.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ns_app.pdf520.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.