Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริพร นันตาคำen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:51Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:51Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ศ373พen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446811en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9207-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectโฆษณา -- เครื่องมือเครื่องใช้ไฟฟ้าen_US
dc.titleพฤติกรรมการเปิดรับสื่อในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure behavior of consumers' decision making regarding electric appliance purchases in Mueang District, Chiang Mai Province / ศิริพร นันตาคำen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551sn_tpg.pdf468 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_abs.pdf484.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_con.pdf484.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch1.pdf492.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch2.pdf508.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch3.pdf488.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch4.pdf860.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch5.pdf557.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_bib.pdf490.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_app.pdf514.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.