Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9178
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออุปกรณ์ระบบกล้องโทรทัศน์ วงจรปิดของธุรกิจโรงแรมในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting customer decision in purchasing close circuit television system equipment of Hotel Business in Bangkok Metropolitan / ธีรศักดิ์ ดวงสวัสดิ์
Authors: ธีรศักดิ์ ดวงสวัสดิ์
Authors: ธีรศักดิ์ ดวงสวัสดิ์
Keywords: การตลาด;โทรทัศน์วงจรปิด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ -- การตัดสินใจ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8342 ธ378ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1441985
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9178
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0451td_tpg.pdf836.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_abs.pdf479.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_con.pdf470.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch1.pdf500.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch2.pdf535.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch3.pdf485.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch4.pdf713.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch5.pdf522.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_bib.pdf480.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_app.pdf600.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.