Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีรศักดิ์ ดวงสวัสดิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:38Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:38Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ธ378ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1441985en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9178-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโทรทัศน์วงจรปิดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ -- การตัดสินใจen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออุปกรณ์ระบบกล้องโทรทัศน์ วงจรปิดของธุรกิจโรงแรมในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting customer decision in purchasing close circuit television system equipment of Hotel Business in Bangkok Metropolitan / ธีรศักดิ์ ดวงสวัสดิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0451td_tpg.pdf836.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_abs.pdf479.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_con.pdf470.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch1.pdf500.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch2.pdf535.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch3.pdf485.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch4.pdf713.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_ch5.pdf522.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_bib.pdf480.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0451td_app.pdf600.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.